RUNNING MAN (Edisi Hiburan)

Hye peeps . Terima Kasih kerana sudi jadi loyal readers GUA . .bertuahnya ada readers yg setia seperti kamoo. .Nak kenal boleh .? ^^'

Umum mengetahui peminat K-POP merata sekarangkan ibarat cendawan tumbuh selepas hujan . (tak kurang hebatnya juga Malaysia ada M-POP #kesian kena kutuk ) pheeww~

Aku secara jujurnya bukanlah jenis obsess pada manusia . .Walau sehebat mana pun manusia itu lebih hebat PENCIPTANYA . .jadi . . .kalau nak puji dan mengagungkan biarlah kita mengagungkan PENCIPTANYA YANG MAHA HEBAT .#Subhanallah.

(lebih kepada jenis yang LAYAN jee dan ambil tahu)

Itu hanyalah santapan dan pembuka selera .Menu utamanya ialah . . .tadi balik sekolah .
Ingat nak tunggu kat koperasi . .lepas tu jumpa Qila.
Qila:Qila nak balik dulu pukul 2 karang baru Qila datang .Kak Asmi nak ikut .?
Saya:Boleh juga(daripada duduk kat koperasi tu menunggu sorang-sorang)

Sampai rumah Qila . .
Qila:Nak sambung tengok Running Man .semalam Qila tengok sampai pukul 1 blalalalal~
Saya:Running Man .? Apakah .?
Qila:Dia variety show Korea .
Saya:Ouhhh~


12.40 tengahhari - 2petang . . .
masa tengok . serius cakap gelak memang tak hengat punya .serius mereka ni #comel #kelakar .
(lepas juga stress)

*Sebab apa lepas stress kalau gelak .sebab masa kita gelak kita dah tak ingat dah masalah kita .
jadi kalau ada masalah . .Janganlah buat benda seperti #tonton cerita sedih lelehleleh nangisnangis . #mendengar lagu yang mendayudayu tahap untuk tidur malam punya lagu .

Saranan saya: Buat sesuatu yang mampu buat kita tersenyum dan tergelak kalau tengah 'down' . .carilah sumber inspirasi dimana-mana. ALAM SEMESTA luas .KEJADIAN ALLAH ini ada sebabnya.

#Kesimpulannya .kalau saya rasa 'down' saya akan tengok variety show  KOREA . tak kisahla #Star bell Challenge#Strong Heart #2days1Night .Janji sesuatu yang mampu membuatkan saya tersenyum kembali dan tak rasa hidup ini hanya HITAM dan PUTIH :D

Comments

Addinul Kholish said…
berlari-lari anak
menjingkit-jingkit katak
makan juadah enak
sambil baca blog awak :)

Popular posts from this blog

Jumpa orang baik-baik pun rezeki.

Persediaan Ke Universiti (UKM, Kolej Keris Mas) Sesi 2015/2016

UPU : TIPS & TRICKS, GUIDELINE; STPM/SPM/ASASI/MATRIKS/DIPLOMA - IJAZAH