Day three:10 THINGS YOU HATE.

#1 CICAK!
*errr. .dalam banyak-banyak binatang aku paling benci CICAK(iguana aku tak takut)! Itu sebab aku sayang kucing sebab kucing MAKAN cicak .

#2 BACKSTABBER.
*Ini pantang sangat .yang suka pecah rahsia orang tu. .itulah dia .

#3 Kena TENGKING!
*Haaa, ini lagi satu benda . .Awak nak buat apa buat la tapi jangan sesekali tengking saya . .sebab impak dia saya akan terasa sampai dekat hulu hati dan mampu membisukan diri selama mana saya mahu:)

#4 Lelaki yang DAYUS.
*Oooo, lelaki-lelaki ini jika saya tahu mereka begitu ,saya akan ingat sampai bila-bila.(Ya ALLAH , jauhkanlah aku dan wanita-wanita yg aku sayang dari lelaki seperti mereka)

#5 Manusia yang ZALIM pada binatang!
*Kalau cicak yg saya benci pun saya takkan biarkan dia disakiti manusia , biar KUCING yg bunuh dia atau binatang lain . .Yeee , saya pencinta HAIWAN.(dan sifat ini hanya orang-orang tertentu mengetahuinya)

#6 DIHUKUM tanpa DINILAI.
*being punished without judging adalah benda paling menyakitkan. Bila apa yang kita buat disalah tafsirkan orang lain.sebab itu nama blog saya tak kenal maka tak cinta(xkenalmakexchenta)

#7 Diperelekehkan atau DIPANDANG RENDAH.
*Saya tahu saya rendah.tapi jangan sesekali memperlekehkan dan mempersoalkan kebolehan saya dalam sesuatu perkara.Sebab saya mudah untuk melakukan sesuatu yg tidak dijangka.(scary tak HEHE)

#8 BUNCET.
*SIX FATS sana sini. Tak suka tak suka !

#9 Orang yang MUNGKIR JANJI!
*grrrr, tolong jangan BERJANJI dengan saya kalau awak rasa awak tak boleh tepati janji dengan sebab-sebab yang tak munasabah.sebab orang yang mungkir janji itu MUNAFIK.

#10 DiDUAKAN .
*Yaa saya tahu nanti boleh dapat PAYUNG EMAS disyurga.BESAR GANJARAN .atau apa saja saya tak kisah .untuk BAKAL SUAMI saya: HARAP MAKLUM kali ni sharing is not caring .is not honey but hempedu you know.

*okay kesimpulannya:saya susah nak benci sesuatu tapi kalau saya BENCI itu .ada alasan yang kadang-kadang saya sendiri tak faham :)

Comments

ciK LyndaWawa said…
saya pun tak suka di suakan..go..go..go..
aiman mania said…
heehee..semua yg akak benci,aiman benci jugak..kecuali cicak.,.suka main tangkap cicak bg mkn kucing..heeheehee...akakn pernah pluk iguana kew?eeerrrr.....geli!
yg number 10 tu, pasal dapat payung emas bila izinkan kahwin lain tiada disebut dalam Al-Quran dan hadis.

ngeh ngeh

Popular posts from this blog

Jumpa orang baik-baik pun rezeki.

Persediaan Ke Universiti (UKM, Kolej Keris Mas) Sesi 2015/2016

UPU : TIPS & TRICKS, GUIDELINE; STPM/SPM/ASASI/MATRIKS/DIPLOMA - IJAZAH