Day Nie:10 Ways to Win Your Heart.

#Lagi beberapa minit saya akan log out sepantas kilat yang mungkin dah mengemas rumah secepat yg boleh seterusnya membaca buku seboleh-bolehnya .

10 Ways to win my HEART :

#1 Buat saya TERSENYUM dan TERGELAK bila saya rasa nak menangis macam kanak-kanak.

#2 Elakkan penipuan yang boleh membawa kebencian dan bencana. 
Penipuan yg membawa kebaikan dibenarkan . "Sesungguhnya . . kebenaran itu lebih manis dari penipuan"

#3 Menangi HATI AYAH saya dulu kemudian . 
tiada jalana susah untuk memenangi hati saya.

#4 Tepati JANJI
"Sesungguhnya orang yg memungkiri janji itu MUNAFIK" . Jadi jangan berjanji kalau tak mampu untuk menepatinya sebab peluang hanya sekali.

#5 Buy me A BIG BEAR . 
(okay ini hanya untuk orang tertentu )

#6 Selalu TERSENYUM
Senyuman anda mampu menceriakan hidup saya .memey arr ;p

#7 Terima saya seadanya . 
Ouh , saya sangat sangat dan sangat tidak suka dihukum tanpa dinilai.

#8 LISTEN TO MY STORY and NEVER GET BORED OF IT.
Kalau tak awak takkan pernah mampu memenangi tempat di carta hati saya.

#9 TRY HARDER and HARDER.
Kalau apapun saya buat silalah bersabar .sebab ianya BERSEBAB . Dan kalau awak rasa awak betul-betul nak , tak kira betapa kuat saya tolak awak teruslah bertahan .(kecuali lah awak memang bukan untuk saya) . Percaya pada takdir dan masa .Dan tolong yaa kalau saya suruh tunggutunggu jelah .kalau saya kata jangan tunggu janganlah .kalau saya kata tak mahu tak mahulah . Kalau saya kata saya nak tunggu .well .saya betul-betul tak tipu !

#10 Sentiasa ada untuk SAYA saat SAYA memerlukan .
Sentiasa walaupun .
*masa kunci rumah saya hilang .
*masa saya bergaduh dgn orang yg saya sayang.
*masa saya tengah rambang mata nak shopping .
*masa saya rasa nak makan SUNDAE CORNETTO .
*terutama masa semua orang tiada bersama saya .

Okay cukup 10 :) 
#Bila saya kata saya sukakan awak saya betul-betul maksudkannya , 
Bila saya cakap sesuatu percayalah sebab saya memang tak pandai menipu . .
dan terakhir . .
Kalau mahu percaya jangan curiga , Kalau mahu curiga jangan percaya.

Comments

Popular posts from this blog

Jumpa orang baik-baik pun rezeki.

Persediaan Ke Universiti (UKM, Kolej Keris Mas) Sesi 2015/2016

UPU : TIPS & TRICKS, GUIDELINE; STPM/SPM/ASASI/MATRIKS/DIPLOMA - IJAZAH