Day Four:10 Things You Want To say To One Person

One PERSON:###tak spesifik.
Apa benda saya nak cakap:##Hanya 10 perkara TAK PENTING :)
#1 Awak tak perlu HANDSOME atau COMEL seperti LEE MIN HO .

#2 Awak tak perlu KAYA seperti DANIEL RADCLIFE.

#3 Awak tak perlu BERSUARA MERDU seperti BRUNO MARS.

#4 Awak tak perlu berstatus ANAK RAJA seperti ***PUTERA RAJA.

#5 Awak tak perlu BIJAK seperti ALBERT EINSTEIN.

#6 Cukuplah sedap mata memandang.

#7 Cukuplah pandai AMBIL HATI AYAH saya :)

#8 Cukuplah seorang yang BERIMAN.
*aku mencintaimu kerana agamamu , jika hilang agamamu maka hilanglah CINTAKU :)

#9 Cukuplah seseorang yang MENYEMPURNAKAN kekurangan saya..

#10 Cukuplah hanya SAYA untuk AWAK .

*untuk siapa .? Lelaki . Nama .? Tak tahu . :'D

Comments

Cik Misi said…
waaaa,,, betol 2... sweet nye la kalau dapat lelaki seperti di atas..hehe
aiman mania said…
yup!!!bagus....kadang2 terlalu memilih nih tak boleh jugak kan???
in short,nice entry!thumbs up!
Izzul Amir said…
hehe betul !
sweetnye ^^
Asmi Asmidar said…
@aiman fanboy k-pop thanks aiman .memang la .ada benda yg penting cukuplah kan :)
aiman mania said…
yupp..yg pnting perasaan cinta tuh !!!ada semua tuh tapi,kasih sayang tak da pon,sia2 jew....bukan bahagia,tapi,sengsara...
afiqah said…
alaaa sweet gitu ;')

Popular posts from this blog

Jumpa orang baik-baik pun rezeki.

Persediaan Ke Universiti (UKM, Kolej Keris Mas) Sesi 2015/2016

UPU : TIPS & TRICKS, GUIDELINE; STPM/SPM/ASASI/MATRIKS/DIPLOMA - IJAZAH