Day Eight: 10 of Your Favourite Songs

10 Favourite songs:#secara jujurnya . Saya tiada lagu SPESIFIK yang saya minat .
#Kalau satu-satu lagu tu best saya akan dengar sampai saya boring .

Jadi sebab terlalu banyak lagu dalam dunia ni . .Saya telah SHUFFLE lagu dalam henset , jadi mana yang keluar . . .itu lah jawapannya .PEACE^^

10 of Your Favourite Songs:

#1 UNFAITHFUL-Rihanna

#2 LAST FRIDAY NIGHT(t.g.i.f)- KATTY PERRY

#3 DON'T GIVE UP -Auburn

#4 PENAKUT- Yuna

#5 ALL ABOUT HIM- Auburn

#6 TERRIBLE THINGS - Mayday Parade

#7 SABARLAH SAYANG - Sad Anngry Babies

#8 CRAZIER - Taylor Swift

#9 ALWAYS BE THERE- Maher Zain

#10 PUTUS - Melda Ahmad.

###Dan lagu yang paling saya suka adalah lagu yang seseorang nyanyikan untuk saya . 
*Tak kisah lagu apa pun .
*Tak peduli selunak mana suaranya.
*Tak penting jika dia bermain gitar salah chord atau nyanyi pitch larik.
*Yang penting .
#Dia ikhlas nyanyikan lagu itu untuk saya.
#Dan lagu untuk KHAS untuk SAYA. :)

Comments

::FAIZ:: said…
tetibe aku rindu skolah
aiman mania said…
mana lagu kpop..heehee...

Popular posts from this blog

Jumpa orang baik-baik pun rezeki.

Persediaan Ke Universiti (UKM, Kolej Keris Mas) Sesi 2015/2016

UPU : TIPS & TRICKS, GUIDELINE; STPM/SPM/ASASI/MATRIKS/DIPLOMA - IJAZAH