Day One:10 things about ME:D

Ini belog saya, BUAH HATI pengarang jantung saya .semua cerita pasal saya :D ASMI ASMIDAR :)
10 THINGS ABOUT ME:
#1 Anak sulung daripada 8 orang adik-beradik :)
#2 Bertahi lalat di pipi kiri (",)
#3 Berketinggian(tak termasuk tinggi heels) 152cm.
#4 Talkative. *bercakap tak berhenti kadangkadang laju macam kereta api .tuutttuuttttchahehcheche. .
#5 Suka SENYUM :) *sebab itu bila saya marah pun tak macam marah ^^
#6 Pandai buat KEK coklat (Syida cakap ).
#7 Berpusar dua di kepala *No wonder la seorang yang degil :DD
#8 Bekas pelajar SAMER(Sekolah Agama Menengah Rawang) Jan 07-Mac 07 .
#9 Seorang yang agak MATANG :P
#10 Seorang yang sangat berjiwa SENI .

Dan itulah 10 perkara tentang SAYA yang bernama ASMI ASMIDAR a.k.a MIDA MIDOT :)

Comments

Anonymous said…
wah pandai wat kek coklat..mst sedap..
Nury Yahya said…
*Tiga aje persamaan kita.. ANAK SULONG, ketinggian dan pandai buat kek coklat ;)

*Baris yang ketiga tu toucing sket la.. Akak tak penah pakai+tak leh pakai hi-heels..

Popular posts from this blog

Jumpa orang baik-baik pun rezeki.

Persediaan Ke Universiti (UKM, Kolej Keris Mas) Sesi 2015/2016

UPU : TIPS & TRICKS, GUIDELINE; STPM/SPM/ASASI/MATRIKS/DIPLOMA - IJAZAH