SAYA SAYANG KUCING :D

Raya kedua,
#Ingat nak studi .last-last pukul dua petang keluar pukul 9.30 malam baru sampai rumah .
#masa tu dah penat , dah kenyang .
#Niat nak studi terkubur begitu shaja , tapi tadi masa kat rumah mak cik sempat la buat kerja BM sikit .

Saya memang suka kucing . sangat suka . pernah ada kucing tapi dibawa lari orang .sedih .pernah ada tapi mati .sedihsedih . pernah nak bela masa kecil dulu tapi ibu tak bagi .
Nanti kalau dah ada rumah sendiri saya nak bela kucing je .
Impian saya satu hari nanti dapat pergi ke SPCA .tempat kucing terbiar , saya nak jaga kucing-kucing tu sampai jadi cantik comel !

Kalau saya ada kamera yg mahal saya akan tangkap gambar kucing dan apa-apa sahaja sebanyak-banyaknya .
Geram tengok kucing ni , comel dan gebu dan cantik dan comelll sangat !
Rasa macam nak bawa balik jea .

Tapi kucing ini bertuan . Tuan dia baru je berumur 3 tahun .ala comel jea .
nama tuan dia: MIA (anak kakak sedara saya .means anak buah saya .hehe) . 
nama kucing ni MERAH .hehe .
Kucing pun dah sama besar dengan dia .

#dan satu lagi binatang yg sangat comel .kalau cukup duit saya nak beli binatang ni .
Sebab saya ingat nak beli Hamster haroro yg comel tu . tapi telah dilarang .jadi . . 
Saya nak beli binatang ini 'Sugar Gliders' namanya .
Tapi harganya mahal namun, kerana sayang ku turutkan jua .haha.(tengah kumpul duit)

*Mia pun ada sugar gliders namanya 'BOBOY' .(lupa nak tangkap gambar sebab sugar gliders ni suka duduk dalam kain . suka tempat gelap . .)* tak senonoh punya mida lepas salam orang je terus tengok sugar gliders makan epal .ou sangat comel .Tergoda I .:)

#okaybye :)

Comments

Unknown said…
tikus pon ok jah.

harhar
SIAPA YANG NAK BELAJAR EYESHADOW TEKNIK & CARA BLEND??
JOM JOIN EYESHADOW CLASS BY E.R!! HANYA RM55 SAHAJA!!
ADA DEMO & PRACTICAL!

BILA: KHAMIS (8/9/11)
TIME: SESSION 1 (1PM-3PM)
SESSION 2 (8PM-10PM)
TEMPAT: E.R BEAUTY STUDIO, SEK 7, SHAH ALAM


SMS KE 016-2128740/PM UTK DAFTAR.
CLICK LINK UTK INFO: http://www.eyrarizal.com/eyeshadow-class.php

Popular posts from this blog

Jumpa orang baik-baik pun rezeki.

Persediaan Ke Universiti (UKM, Kolej Keris Mas) Sesi 2015/2016

UPU : TIPS & TRICKS, GUIDELINE; STPM/SPM/ASASI/MATRIKS/DIPLOMA - IJAZAH