OTAK KANAN SAYA :D

Situasi di dalam bilik ERT:
Ketika saya sedang menjawab soalan PAST YEAR QUESTION SPM PENDIDIKAN ISLAM . . 
Aqilah:Sorry , tertanda banyak (3 je sebenarnya)
Saya:hee. .Takpe 3 jee pun . . Eh , nampak sangat cara Qila dengan akak tanda soalan lain.
Aqilah:Kenapa . . ?
Saya:Cuba tengok . . Qila punya garis ke kiri . .akak ke KANAN . .
Aqilah:Ouh , itu maknanya Kak Asmi lagi banyak guna otak kanan la . . .
Saya:Ouh yeke . .tak pernah tahu pula  . . .Apa beza otak kanan dengan otak kiri . .
Aqilah dan Atikah menerangkannya . . . . . .

Okay . . .saya pun pergi la tanya Pak Cik Google apakah otak kanan otak kiri . . *Seingat saya kat kelas BIO cikgu takde cakap pula org yg pakai otak kanan , otak kiri beginibegini.  .
Ouhh baru ku tahu . . Semakin banyak yang kita belajar semakin banyak yang kita tak tahu . .:D
#Orang yang menggunakan OTAK KANAN KREATIF orangnya . . haaaa , kreatif ke . ? ahaakkkss~
(bolehlabolehla)
#Seorang yang suka berkhayal dan berimiginasi . . haa itu TEPAT SEKALI .weeee~^^
#EMOSI . . ehemmm ahheeemm . (banyak bermain dengan perasaan ada lah . . macam tu ke . ? :P)

*Sesungguhnya Allah adalah PENCIPTA sekalian alam . .DIA MAHA MENGETAHUI segala yang apa kita tidak ketahui .

"Boleh jadi kamu membenci sesuatu padahal perkara itu amat baik bagimu, dan boleh jadi kamu menyukai sesuatu padahal perkara itu amat buruk bagimu, Allah mengetahui sedang kamu tidak mengetahui."(Al-Baqarah:216)

Comments

Popular posts from this blog

Jumpa orang baik-baik pun rezeki.

Persediaan Ke Universiti (UKM, Kolej Keris Mas) Sesi 2015/2016

UPU : TIPS & TRICKS, GUIDELINE; STPM/SPM/ASASI/MATRIKS/DIPLOMA - IJAZAH