Day Seven:10 Important People

#this could be my entry with most pictures ^^'
10 Important People:Terlalu ramai orang yang penting untuk saya(There are too many because everyone that i LOVE is important to me .Love is about giving .Apa guna syok sendiri . ?)

#Mereka insan yg saya sayang .#They can't never be replaced.#Tanpa mereka siapalah saya.#Nangis dan Tawa saya hanya kerana mereka.

#1 IBU & AYAH.
*Mereka yang melahirkan, membesarkan dan mendidik saya.
*Mereka bukan sahaja penting tapi terlalu penting.
*Tanpa mereka tak lahirlah saya ke dunia.
*Memang saya tak mampu bayangkan hidup tanpa mereka.
*Walau ribuan ucapan TERIMA KASIH aku ucapkan tak sama dengan apa yang telah mereka berikan .Walau ribuan ringgit aku berikan takkan terbayar segala yang telah mereka lakukan untukku.
*The only people in the world that know me so WELL.
*Tanpa REDHA mereka tiadalah redha ALLAH :)
(iloveyou Ibu Ayah )

#2 My FAMILY.
*termasuk semua adik-adik , sepupu-sepupu , pakcikmakcik , ayah angkat- ayah angkat , kakak-kakak, abang-abang ,nenek-nenek atuk-atuk saudara.Ouh , terlalu ramai mereka untuk disebut . Ami , Ayu , Ijul , Wadwad,Ina,Ikin, Amin.
*Ramainya mereka .tak terbilang dengan jari .yang BERTAHUN tak jumpa .yang TAK PERNAH JUMPA .
*Revealed picture zaman kanak-kanak :)



#3 Pelancongan Koperasi Sekolah members :)
*Dari permulaan yang sangat AWKWARD
*Telah menjadikan kita satu group yang AWESOME dan every second with you guys are WONDERFUL.
*Mereka adalah perkara terbaik pernah jadi dalam hidup saya .
*The people that I cry and laugh with .(tak pernah tak pernah mereka meninggalkan saya saat saya susah)
*Aqilah , Atikah, Azliana , Syahidatul , Ruqayyah, Ehsan , Atika Sari , Hafizah , Umi, Mafika , Hafiza ,Ridwan , Syarifuddin, Amir , Arif ,Julyana , Izzat , Hazim , Shazree , Zuhri, Nadzim , Adib , Muzaffar, Adun , Kak Arinah , Kak Efah , Kak Risu , Azfar, Cg Inche (MAMA) , Cg Pijah , Cg Fred , Cg WMZ &Syahir.

#4 My CLASSMATES (SEJAHTERA)
*2 tahun bersama .terlalu banyak KENANGAN TERINDAH .
*berpanas , bersejuk . .semua bersama .
*Dan aku doakan kejayaan kita BERSAMA juga :)
#5 Dear GALLANT:)
*Syazmir , Hafiz , Luqman, Faiz , Naimi , Nazmi , Zul , Azri , Fauzi , Faizal , Syuhadak , Hosri , Bhemeesh , Satrio, Epul , Ardi, Zikri.
*Siapa mereka .? Merekalah PENDOKONG SETIA saya .PEMBAHAN SETIA . PELAWAK SETIA .PENASIHAT SETIA .
*Kenapa saya sorang je perempuan.? Kata Syazmir:Sebab kali pertama dia tengok saya dia kata saya lain dari perempuan yang lain . (Itu terbukti hanya saya je yang mampu GET ALONG dengan mereka tidak kira apa pun situasi dan perbualan kecuali keadaan tidak mengizinkan)
*Setiap kali ada saya , setiap kali ada LELAKI bersama saya ada KONTROVERSI .
*Sayalah Ustazah , sayalah tempat rujukan kalau nak cari aweks , kalau ada masalah cinta sebab itu mereka perlukan SAYA .hehe
#6 KAWAN-KAWAN saya.
*Ex SKTP , SRATP batch '01-'06 .
*SAMER Jan-Mac '07 .(3 bulan tapi penuh makna.Ada tak ingat saya lagi .?)
*SMK Seri Keramat Mac-Nov '07. ( Takkan lupakan korang semua sampai bila-bila pun terutama sekali hari TERAKHIR aku sekolah)
*2BES, 3OP . . .
*Sesiapa je yang kenal minah ni :)

#7 CIKGU-CIKGU saya.
*Dari TAKIS Taman Permata sampailah saya di tingkatan lima ni .
*Sumber INSPIRASI dan KEJAYAAN.

#8 FOLLOWERS saya.
*SILENT READERS.
*LOYAL READERS.
*Anda semua juga penting tahu !

#9 Mereka yang BUAT SAYA TERSENYUM.
*Walaupun kita tak pernah jumpa .
*Walau kita jauh .
*Tapi jika awak mampu buat saya TERSENYUM itu bermakna awak CUKUP PENTING dan ISTIMEWA buat saya.

#10 Mereka yang SAYA SAYANG.
*Walau awak tak tahu saya sayang awak .
*Walau hubungan kita tak serapat isi dan kuku .
*Walau awak mungkin pernah melukakan hati saya.
*Walau saya pernah rasa tak dihargai .
*Anda masih penting untuk saya :)

#Okay siap entri yang penuh gambar dan panjang .Tahniah bagi sesiapa yang sanggup baca sampau habis .Anda HEBAT.

Notasayang:Selamat Hari Lahir Buat AUNTY AZAH .Pelukcium dari Mida .Semoga sentiasa dalam RAHMATNYA .(Amin~) #aunty juga penting buat saya :)

Comments

Wan Zaleha Zain said…
Siape lah kite tanpa mereka semua..kan?? =D
jajavandalisme said…
i am ur follower, it means u love me! haha
Asmi Asmidar said…
@jajavandalisme yes dear .once you became my followers you apart of my life and that mean i love you .:) terima kasih follow saya :) hehe

Popular posts from this blog

Jumpa orang baik-baik pun rezeki.

Persediaan Ke Universiti (UKM, Kolej Keris Mas) Sesi 2015/2016

UPU : TIPS & TRICKS, GUIDELINE; STPM/SPM/ASASI/MATRIKS/DIPLOMA - IJAZAH