Day Five:10 WISHES :)

Assalamualaikumwarahmatullahiwabarakatuh :) 
*Sejahteralah ke atas kamu :)
Sebab sekejap lagi aku kena ready angkut meja dan kerusi kat kelas paling atas dan paling hujung dekat BLOK F . . errrr, nalaaa laaaa . . .(yeeyeee je 5 SEJAHTERA dikekalkan di kelas sendiri)

Day Five :10 WISHES :D

#1 Membuat IBU dan AYAH saya BANGGA ada anak seperti saya.
*agar mereka sentiasa tersenyum bahagia .:) agar saya sentiasa dalam redha mereka dan ALLAH :) Tanpa mereka siapalah saya :) Ouh AYAH dan IBU.

 #2 Digital Single Lens Reflex atau nama fofularnya (DSLR)
*desprate gila aku nak kat benda ni .tambahan lagi , lepas Kak Syaza bagi sebeban Magazine pasal DSLR(thanks Mak Mesra dan Kak Syaza )

#3 Lappy hak milik sendiri .
*supaya senang aku nak update blog 24/7 dan buat kerja editing tanpa gangguan bunyi "Mida , aku nak main " . . .lalalal~

#4 Pandai Main 3 Instrumen Muzik ini--> (GITAR , DRUM dan PIANO)
*Minat terhadap gitar sebenarnya dari aku kat sekolah rendah lagi , time Ayah ada gitar dulu. Drum tu second choice tapi aku betul-betul nak belajar main 3 instrumen muzik ni.

#5 Menunaikan UMRAH dan HAJI .
*Mahu pijak TANAH SUCI .Mahu lihat MAKAM RASULLULAH .Mahu berdoa di depan KAA'BAH .Mahu pergi ke MADINAH AL-MUNAWARRAH (KOTA CAHAYA). .

#6 Sentiasa buat orang yang aku SAYANG terSENYUM .:)
*senyuman KAMU kebahagiaanku .

#7 Belajar sampai ph.D
*atau bahasa ibundanya DOKTOR FALSAFAH :) bukan falsampah .takmahutakmahu. Jadi macam Dr.Fadzilah Kamsah . .(Dr.Asmi Asmidar.) Wallaweyh, mahu buat tesis dan buku gempak punya .hehe. dan paling penting saya mahukan kerjaya sebagai PENSYARAH yg sejak umur 6 tahun saya impikan tercapai.Insya-allah .

#8 Ada BUTIK dan STUDIO sendiri.
*besar tak cita-cita. Tapi itulah minat saya . . apa yg penting MINAT dan USAHA :)

#9 Menjadi BLOGGER BERJAYA.
*macam BEN ASHAARI ke , MARIA ELENA ker , CIK EPAL ker . .atau MIDA MIDOT kee .haha.(berbau perasantan)

# 10 Menjadi PENDAKWAH yg BERJAYA.
*bukan macam JEP SEPAH ye Syazmir Hariz .tapi macam Ustazah Norbaayah . .kalau tak pun dakwah cara saya . .Insya-allah . .tapi saya tak mahu ISLAM hanya pada nama dan keturunan .MELAYU menjadi LAYU .(takkan ku biarkan .PATRIOTIK tak?)

*alamak , sudah cukup 10 . Tak boleh tambah lagi ke . ? HAHA . .
Tambah satu je satu je .pelishh la peliisshhh la
(berbau gedik teramat disitu .PETIS udang nak .?)
###Mahu CINTA HATI SAMPAI MATI (yang HALAL tentunya) dandan . . .***SLIM :D kihkih

Comments

L said…
amiiin. smoga hasrat tercapai..=)

jom doa?
http://lolz-l.blogspot.com/2011/08/doakan-untuk-keburukan-saudara-seislam.html

Popular posts from this blog

Jumpa orang baik-baik pun rezeki.

Persediaan Ke Universiti (UKM, Kolej Keris Mas) Sesi 2015/2016

UPU : TIPS & TRICKS, GUIDELINE; STPM/SPM/ASASI/MATRIKS/DIPLOMA - IJAZAH