Day two:10 THINGS YOU LOVE.

Things things . .apa yaaa . .benda , orang . . .Random laaaaa :D

10 Things I LOVE <3 :
#1 saya suka bila ada orang main rambut saya , ikat kan rambut saya , usap kepala saya sebelum saya tidur .
*okay fine saya memang MANJA .
#2 DIPELUK.
*sekarang ni tiap-tiap hari ada orang nak peluk saya terutama Aqilah Mohd:) .Macam terapi bila kita betul-betul peluk orang tu .Rasa lega.Rasa disayangi .Rasa bahagia gila .)
#3 Negaraku tanah tumpahnya darahku MALAYSIA!
*Saya anak MALAYSIA.
#4 my BLOG/Blogging ! 
*ini memang jelas terpancar lah kan . Blog saya BUAH HATI saya :)
#5 HARIMAU MUDA dan HARIMAU MALAYA juga! 
*Satu-satunya pasukan bola sepak yang saya tahu nama pemainnya .saya tak kisah kalau MEREKA tak layak untuk ke FIFA . tapi mereka tetap KEBANGAAN SAYA:)
#6 Setiap benda yang orang bagi pada saya.
#7 Setiap benda yang saya beli guna duit saya sendiri.
#8 Novel-novel dan segala buku saya terutama novel 'STANZA CINTA'.
#9 BANTAL BUSUK
*satu-satunya benda paling setia dengan saya^^weewee(takmalu dah besra pun pakai banatalbusuk;p)
#10 BERCERITA.
*yesss .itu dia yang kita tunggu .akhirnya ,makhluk Tuhan yang sorang ni kalau dah bercerita susah nak berhenti.


*okay.finished.:)

Comments

aqilah mohd said…
HIKHIK . 2,3,4,5,7 . HAH , one and the same OH YEAH XD

Popular posts from this blog

Jumpa orang baik-baik pun rezeki.

Persediaan Ke Universiti (UKM, Kolej Keris Mas) Sesi 2015/2016

UPU : TIPS & TRICKS, GUIDELINE; STPM/SPM/ASASI/MATRIKS/DIPLOMA - IJAZAH